Wyścig
poemat na orkiestrę symfoniczną
Jest to muzyka do powstającego filmu, a w zasadzie pierwszej części trylogii, kilkunastominutowej animacji o postapokaliptycznym świecie.
(dotąd niewykonane)
Konsekwencje snów
na orkiestrę fletową
Utwór początkowo zainspirowany samym instrumentem – fletem wraz z jego odmianami – jego barwą i możliwościami, które okazały się najlepsze do opowiedzenia o snach.
(dotąd niewykonane)
Białobóg i Czarnobóg
poemat na skrzypce, wiolonczelę i małą orkiestrę symfoniczną
Muzyka opowiadająca słowiański mit o stworzeniu świata, o ścieraniu się sił dobra i zła, aby w konsekwencji mógł powstać człowiek.
(dotąd niewykonane)
Niebo
poemat na fagot i orkiestrę smyczkową
Jest to muzyczna ilustracja wiersza Wisławy Szymborskiej pod tym samym tytułem.
(dotąd niewykonane)
W dalszej kolejności trzeba tu wymienić duże dzieła orkiestrowe. Obok dwóch pozycji wymienionych w części wokalno-instrumentalnej, napisałem jeszcze kilkanaście innych wielkich pozycji, z których część niestety nie została ukończona. Tylko w kilku przypadkach opracowałem całe partytury. Związane jest to z ogromem pracy i nazbyt długim czasem, którego nie mogłem poświęcić na ukończenie tych dzieł, których wykonanie z powodu ogromu przedsięwzięcia wciąż jeszcze dla mnie stoi pod znakiem zapytania.
A zatem kolejne tytuły symfonii:
1. Leonardo
2. Nyktofobia
3. Arbeit Macht Frei (nieukończona)
4. Sakralna
5. Czarnobyl
6. Organowa
7. Końca świata
8. Niskich tonów
9. Portretowa (nieukończona)
10. Sadhu (nieukończona)
11. Pokoju (nieukończona)
12. Fenix (nieukończona)
13. Wszechświat (nieukończona)
14. Żalu (nieukończona)
oraz poematy symfoniczne:
1. Epitaphium
2. Oraculium (nieukończony)
3. Grunwald (nieukończony)
4. Judasz (nieukończony)
5. Upiór (nieukończony)